Thursday, May 1, 2008

Finding and celebrating the joy in life

Each day is a new chance to find joy and to dance.
If you let it pass or think it useless, the chance is gone and you'll never get it back.

When was the last time you played?

Or just did something for the sheer fun of it?

Joy is not found in the world around you, it's within yourself.
You can make your own joy, especially during those dark times when you need to really feel alive again.

Fun and play are healthy antidotes to taking life--and ourselves--too seriously.
They're proven boosters of immune systems and mental health and make life worth the trouble.
So do the twist. Sing in the shower. Learn a magic trick.
Watch a cartoon. Challenge some kids to a game.

Don't let a single day go to waste.

Life is too short to be wasted..

For more info, click here

4 comments:

Anonymous said...

jom belajar swimming:)

Cool said...

Life is too short to be wasted..

indeed.

Anne said...

swimming? tu adelah cita2 aku semenjak dua menjak ni..

tapi...

masih belum beli swimming suit ituuu

haha

Babe said...

anne, aku takde email ko


kalau Jakarta tempat yang murah shopping

1) Mangga Dua

~ ni macam bukit bintang diorang tapi Mangga Dua besar tau aku tak ingatlah blok mana yang best. Advice aku kalau jumpa yang ko berkenan terus beli:P. Sini baju and barang baby murah, cantik.

2) Tanah Abang

~ sini nak shopping yang best ialah kain t elekung dan fabrik.

3) Pasar baru

~ sini material kain pun murah esp beaded lace

tempat yg mahal ko tak payah pergilah Kl pun ada. tempat mahal mcm Senayan City Senayan Plaza Plaza Semnaggi

4) Blok M
~ nak cari dvd murah2 atau sware komputer

5) Ancor (tak sure eja)
mcm disneyland la tapi aku tak minat nak g sebab pack kot heheh

6) Taman Mini

Ni mcm taman mini kat melaka. Besar giler aku rasa satu hari cover tapi kalau nak senang tgk dr atas naik cable car

7) Monas
~ ni mcm kl tower kitalah. laludr luaru je

8( Jalan Surabaya ~ ni untuk cr benda antik satu lagi aku tak igt tapi dia depan Hotel Cemara.

tempat2 spa ni kau boleh cari la. bersepah je. tapi ada satu ni Sari ratu kot ~ mahal sikit

Bandung aku tak pernah pergi shopping sebab aku gg sana sesat. Masa tu dah malam so aku balik je hehehe

btw jangan bawak baju banyak. Sikit je. Ko bawak beg besar. Baju bawak yg ko dah tak nak lagi, mcm aku, bawak baju tidur kaftan yg dah koyak rabak pastu buang terus masa nak balik hehehe


bawak air masa sekali dgn ko

pastu pasal duit kan, sana banyak beggar tau tapi ko stanby la berapa keping seratus rupiah untu sedekah. kdg2 sian kat derang

better travel naik bajai sebab cepat. Indon jam memang teruk

oh lupe lak, kasut kat Mangga dua tu bukan semua sedap akai tau. aku dah beli dua kasut last2 buang


so harap explanation ni membantu., Jaga2 duit kat sana sebab aku dah hilang 300 hari tu. tinggal separuh kat dalam beg separuh ko simpan.

oh kalaunak rasa krispy kreme kat Senayan City. situ pun ada jCo dengar kata Jco sana sedap lagi.


Kalau kau lama tempahlah baju and curtain tapi gamble la curtain tu