Tuesday, April 22, 2008

Laptop cover, anyone?

Setelah lama mencari, akhirnya aku menemui laptop cover yang harganya berpatutan dan cantik. Sesuatu yang simple:




Aku mmg suke corak berbelang2 camni, yg colourful :D meriah.
Baru la ceria utk ke office

Sekali pandang, mcm bawa file. Kalo jalan2 sambil bawa beg sandang belakang, mesti nampak mcm student, hehe

Setelah surf2 dlm internet, banyak rupenye laptop cover di pasaran.

Ade yg furry cmni:



Pilih la mana yg berkenan di hati :D. For more info, click here

Ade juga laptop skin, utk yg mahu laptop kelihatan lebih chantek:


Cantikkan? Terasa mau transform laptop biar jadi cantik camtu..heheee

Ade macam2 lagi, klik sini dan sini

Buat masa ni, bersyukur dulu dengan apa yg ada. Dan aku tetap gembira dgn laptop cover baruku :)



10 comments:

Along said...

kalo xde laptop, beli laptop cover saje dulu bleh?




huuu.
bleh kan?
kan?

Cool said...

aku tak pernah ada laptop

Anne said...

along: boleh je..laptop cover tu bleh jadi cam file..hehehe

Anne said...

jiji: aiseh..xdapek den nk nolong doh

Babe said...

anne,

cantik gilak ok!!!


nyesal plak aku beli Vaio kaler putih takleh main2 skin


takpe takpe


aku nak beli beg laptop mcm ko gak bley? bap[e hengget and kat mana ko beli ni?

Anonymous said...

aah, cantik laaaaaa...

Anne said...

babe, member aku beli kt low yat..RM40++. Kt klcc pun ade, tp mahal la skit..nearly 50

sila la dapatkan ye di kedai2 berhampiran :D

Anne said...

babe..awat hang delete blog hang? waaa aku suke bace blog hang weiii
ps: ade blog baru ke :D

fairy said...

u beli kat mana cover tu
nak beli sama colour mcm tu bleh..

hye :)

Anne said...

fairy, member aku beli kt low yat..RM40++. Kt klcc pun ade, tp mahal la skit..nearly 50